środa, 3 listopada 2010

Katarzyna

Przyszłaś...
Bez słowa rozebrałaś się...
Kazałaś mi się położyć...
Uklękłaś naga pomiędzy moimi udami...
Ściągnęłaś mi spodnie do kolan...
Wzięłaś mnie do ust....
Bawiłaś się jego główką...
Dłońmi delikatnie ściskałaś mi jajeczka...
Językiem wodziłaś po wędzidełku...
Zasysałaś go w siebie całego...
Trzymając go bez ruchu w ustach dłońmi obciągałaś skórkę rytmicznie...
Językiem masowałaś go...
Czułaś, że za chwilę eksploduję...
U nasady pałeczki nacisnęłaś silnie by wytrysk powstrzymać...
W bezruchu odczekałaś aż podniecenie odpłynie...
Znów zaczęłaś się bawić..
Chciałem cie pocałować, poczuć smak swego kutasa w twych ustach...
Odepchnęłaś mnie...
Kazałaś leżeć....
Powoli... bardzo powoli połykałaś mnie całego...
Poczułem jak już cały jestem w Tobie...
Nie wytrzymałem...
Wytrysnąłem w głąb twych ust...
Widziałem jak połykasz każdą kroplę...
Dalej nie pozwoliłaś mi się pocałować...
Ubrałaś się...
Wyszłaś bez słowa...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz